• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Wasakredit lån, mina chanser ?

Malcom

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
4 Januari 2015
Meddelanden
79
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Jag sökte ett lån på 240 k . Har 3,3 i kreditvärdighet ( bra ) . Har totalt 375 k i inkomst och i underskott 49 k. Har enbart ett lån och det är bank norwigen som jag tog för en månadsen. Jävligt hög ränta därför jag sökte hos Wasakredit . Vad tror ni om
Mina chanser ? Är det möjligt ? Skulle få direkt via skärmen men fick inte det ser bara att dom tagit en UC .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Man bör ju kanske vänta lite längre än en månad med att söka nytt.. Wasakredit är länsförsäkringar och där har jag aldrig fått något besked direkt på skärmen, det har stått något i stil med "besked kommer i morgon, du blir uppringd" (på länsförsäkringar)
Via lendo har aldrig wasakredit beviljat mig något överhuvudtaget, och sist jag provade där var det ändå dryga tiotalet som erbjöd mig lån, som bäst med 3.7% ränta om jag inte minns fel, men wasa sa nej.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Jag har fått lån där via Lendo!
När ja valde Wasa fick ja avtal hem och skriva på. Pengarna var inne på två dagar.
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Jag sökte ett lån på 240 k . Har 3,3 i kreditvärdighet ( bra ) . Har totalt 375 k i inkomst och i underskott 49 k. Har enbart ett lån och det är bank norwigen som jag tog för en månadsen. Jävligt hög ränta därför jag sökte hos Wasakredit . Vad tror ni om
Mina chanser ? Är det möjligt ? Skulle få direkt via skärmen men fick inte det ser bara att dom tagit en UC .
Mejla el ring dom o fråga, dom e bra att ha o göra med.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp